سبد خرید 0

وبلاگ

BackLink چیست و چگونه BackLink به دست بیاوریم

Page Rank چیست و چه کاربردی دارد؟

از فاکتورهای مهم برای موتور های جستجو مخصوصا گوگل Backlink ها می باشند. هموانطور که از معنی آن معلوم است Backlink به لینک هایی گفته میشود که سایر وب سایت های دیگر به وب سایت شما میدهند .

page-rank

گوگل با توجه به کیفیت و کمیت backlink ها به وب سایت شما میزان page Rank صفحه یا وب سایت شما را تعیین میکند .

برای آشنایی بیشتر با فاکتور های مهم برای افزایش page Rank مقاله  9 روش افزایش Page Rank را مطالعه نمایید .

 :: page rank صفحات مختلف یک سایت متفاوت می باشد .

اما چگونه backlink های زیادی از وب سایت های مختلف به دست بیاوریم ؟

بیشتر صاحبان وب سایت ها فکر میکنند هر چه تعداد لینک های داده شده به وب سایت خود بیشتر باشد رتبه سایت آنها بالاتر می رود .در صورتی که  هر backlinkی برای سایت شما مفید نمی باشد که در این  ادامه مفصل توضیح خواهم داد .

داشتن یک سایت با ظاهر زیبا و امکانات عالی باعث لینک دادن به وب سایت شما نمی شود  البته منکر زیبایی سایت هایی گالری عکس و … نمی شوم اما هدف کاربران از کلیک بر روی لینک های مختلف کسب اطلاعات می باشد نه نگاه کردن زیبایی یک سایت. سایتی که با استفاده از نرم افزار فلش ساخته شده هیچ وقت نمی تواند با سایتی که مطالب مفید و به روز دارد رقابت کند . پس برای اینکه وب سایت های مختلف به سایت شما لینک بدهند سعی کنید مطالب مفید در سایت قرار دهید .

پس اگر وب سایت شما دارای مطالب مفید باشد خود باعث می شود تا افراد مختلف به مطالب شما لینک دهند .

پس مهمترین گام برای گرفتن backlink های مختلف بالا بردن کیفیت مطالب وب سایت می باشد این کار باعث می شود کاربران وب سایت مطالب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند .

با حضور در وبلاگ ها و فروم های مختلف و ثبت سایت خود به هنگام نظر دادن تا حد زیادی باعث به وجود آوردن backlink شده اید اما در backlink یک موضوع مهم به نام no-follow و do-follw وجود دارد .

اما do-follow و no-follw چیستند و چه کاربردی دارند ؟

در پاسخ به این سوال یک مثال کافی است تا با این دو مورد بخوبی آشنا شوید .فرض کنید وب سایتی را را در زمینه علمی (به page rank آن کاری نداریم) مدیریت میکنیم که در قسمت پیوند های آن به یک سایتی که اصلا مطالب علمی ندارد لینک بدهید ، پس از اولین بروز رسانی هنگامی که ربات  گوگل وارد وب سایت می وشد  ، میخزد تا تمامی موارد تغییر یافته را دریابد ، هز زمان که به پیوندی برسد اگر مقدار آن follow باشد آن را دنبال کرده و محتوای آن لینک را هم بررسی میکند بعد از آن تاریخچه آمار وب ساتی را که به آن لینک داده اید بررسی میکند اگر این وب سایت از دید گوگل مثبت جلوه دهد و مطالب آن مطابق مطالب وب سایت شما باشد ،بر اساس الگوریتم های که دارد باعث افزایش page rank خواهد شد و اگر مقدار rel آ پیوند no-follw باشد دیگر آن لینک را دنبال نمیکند .

بهترین  راه که در وبلاگ help گوگل به آن اشاره شده است استفاده از لینک های با خاصیت rel=”nofollow” می باشد ,زیرا با این کار به محض ورود  ربات گوگل به او میفهمانید که این لینک را از درون سایت شما دنبال نکند

وجود لینک های nofollw به معنای عدم وجود backlink نیست اشتباه نکنید چون لینک های nofollw جز backlink می باشند فقط ربات گوگل آن را دنبال نمیکند .

Article marketing : یکی از بهترین و مفید ترین راه ها برای معرفی وب سایت خود و هدایت کاربران به وب سایت خود می باشد ، طرز کار به این صورت می باشد که مقالات خود را به رایگان در وب سایت های مختلفی در اختیار کاربران قرار میدهدید این سایت های قسمتی در باره نویسنده مقاله دارد که شما می توانید در آنجا سایت خود را معرفی کرده و باعث گرفتن لینک هایی به سایت خود شود .

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up