سبد خرید 0

وبلاگ

Confing کردن پروژه های Asp.net

کانفیگ کردن پروژه باعث صرفه جویی زمان برای برنامه نویسان می شود ، در صورتی که از آن دسته برنامه نویسانی هستید که برای هر پروژه زمانی را صرف ساختن پوشه ها و فایل های مورد نیاز میکنید .

از کارهای اصلی در نوشتن یک پروژه تجهیز کردن پروژه به پوشه ها و فایل های مورد نیاز است ، اکثر برنامه نویسان  در پروژه های خود  دارای ساختار مشخصی هستند به طور مثال یک برنامه نویس در همه پروژه هایی که می نویسد دارای پوشه های زیر می باشد :

 و فایل های داخل پوشه های به صورت زیر می باشند :

 این برنامه نویس برای هر پروژه ای که بخواهد شروع کند اولین کاری که میکند ایجاد فایل های فوق می باشد که زمانی را صرف ایجاد آنها می کند ، به این کار یعنی آماده کردن پروژه طبق نیاز ها ، کانفیگ کردن پروژه می گویند .

قصد داریم راه حلی ارائه دهیم که برنامه نویس هر بار مراحل ایجاد فایل های فوق را انجام ندهد ، برای این کار کافیست فقط یک بار فایل های فوق ایجاد شود ، بعد از  اینکه پروزه خود را با پوشه ها و فایل های مورد نیاز ایجاد کردید  مسیر زیر رو طی کنید :

در پنجره ای که باز خواهد شد بر روی دکمه  next کلیک کنید  و در پنجره بعدی در مقابل  template name نامی را برای  template مورد نظر خود انتخاب کنید در این مثال ما  My template را انتخاب کرده ایم  . 

در دفعات بعدی که بخواهید پروژه ای ایجاد کنید

اسم template فوق در لیست آیتم های موجود قرار می گیرد , با انتخاب آن پروژه ای که ایجاد می شود شامل تمامی فایل های فوق می باشد .

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up